torsdag 10 mars 2011

Leon spanar in Melodifestivalen

Snart är det dags för final i Melodifestivalen och idag var det presskonferens på Globen med alla finalisterna.
Jag, Leon, var där för att kolla läget!
Det är faktiskt sant!
Först blev de fotograferade på scenen och sedan stod de vid var sitt bord för att prata med olika tidningar.
Eftersom jag är lite blyg och inte vågade fråga någonting själv så smög jag mest runt och tjuvlyssnade på intervjuerna.
Mest stod jag och lyssnade på min favorit Eric Saade och innan jag gick så lyckades jag titta på när han repeterade sin låt. Den är jättebra och jag hoppas verkligen att det går bra för honom på lördag.
Då ska jag sitta hemma i soffan med Zelma och Elvira och äta jättemycket popcorn.

Mellohälsnigar från Leon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar